mandag den 12. september 2011

Har du (flere) overskudsplanter og lyst til at bytte?

Planter, stiklinger, frø, gode råd...

Nu hvor du alligevel roder rundt i dine bede....
Og bor du i det storkøbenhavnske område? - Eller har lyst til at tage turen en lørdag, hvor du alligevel ikke skulle andet?



Så er du velkommen til at dukke op til Plantebyttedag i Bagsværd, ved Gladsaxe Bio´s parkeringsplads. (Krak viser P-pladsen ved Superbedst. Det er den næste, henne ved biografen - du kan også gå gennem "Bagsværdcentret", hvilket er en lidt opblæst titel til en samling butikker under tag, men lad det nu være....)

Du skal være meget velkommen - også bare til at komme og snuse, få en kop kaffe og en snak. Eller bare sige hej, fordi det er så rart. At kikke hinanden i øjnene IRL.

Og måske nogle kompost-orm og noget økologisk hønsemøj med hjem?
Lokke! :-)

Eller et kik ned i min mormors gamle kuffert... IRL. Der er oven i købet kommet nye i... Natlys, Tobaksplanten "Limegreen" og Pralbønnen "Sunset".
Lokke, Lokke! :-)

Caféen i Bibkliografen er åben! Eller "Cafe Sivsko". (Det hedder den)!
Lokke, Lokke, Lokke! :-)

Vi glæder os til at se jer!

PS. I tilfælde af regn stiller vi os ind under halvtagene i gården ved siden af Biografen!

Vel mødt - som det danske Spejderkorps formentlig ville have sagt!

10 kommentarer:

  1. Det lyder fristende - og jeg vil overveje at lade mig lokke :)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker at læse haveblogs - sidder her og ler højt...helt alene i stuen.
    Jaa-ja....lokke,lokke - jeg må jo lige hen og checke kalenderen.

    SvarSlet
  3. ja, kom endelig! Det kunne være så hyggeligt! Og så er der gode indkøbsmuligheder lige ved siden af. Både en kæmpe IRMA, en Superbest og så et par Nettoer og en Rama. Bedre fås ikke (hvis der er flere tulipanløg);)

    Adressen er Bagsværd Hovedgade 116, 2880 Bagsværd.

    SvarSlet
  4. Hvor hyggeligt! Det bliver skrevet i kalenderen, jeg håber jeg får tid til at kigge forbi!

    Didde

    SvarSlet
  5. Uhhhh, det lyder virkeligt tillokkende. Under alle omstændigheder sætter jeg lige posteren på min blog. Selv er jeg jo nok landligger i den weekend.

    Ha´en god (plante)dag
    Birgitte

    SvarSlet
  6. Lene, Berit og Didde: Ja, det kunne da være skønt. Jeg er frygteligt distræt (har "knald i låget"), så sig, hvem du er, når/hvis du kommer.... :)

    Landligger: Du må "ligge godt" der ude på landet!

    Forresten Berit: Det kender jeg godt! Jeg sidder også og griner højt ofte og snakker med PCén.... Det er så skønt at have sådan én, der bare kan levere alt, hvad man har brug for (næsten) ;)

    SvarSlet
  7. Forresten; HVis du nu selv har noget bytte-noget med, så kom 09:30 eller sådan noget.

    Hvis du ikke kan komme ind på P-pladsen pga. de røde/hvidstribede bånd, så ring på min mobil: 2086 6508

    :) M

    SvarSlet
  8. Hej Marianne,
    Det lyder da super. Jeg vil gerne nok gerne komme forbi medbringende lidt planter og frø, vender lige tilbage. Dejligt initiativ .Kh Anne

    SvarSlet
  9. Det lyder rigtigt herligt, Anne. Jeg vil selvfølgelig være der "in persona", men jeg er i tvivl om, hvor meget jeg selv får byttet, da mit helbred er så uforudsigeligt.

    Men så kan jeg da sidde her trække i tråde og bide klisterbånd over, hænge plakater op og sådan ;)

    Ses!:)

    SvarSlet
  10. Vi ses Marianne og denne dag tager jeg planter med:)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!