Ja - vi har vel alle "vores dage" hvor ting føles tungt af den ene eller anden grund. Det er, som du skriver, vigtigt at huske på at der alligevel altid kommer flere gode stunder - lige om lidt....eller i morgen...eller...! Og så kommer vi jo videre :o)
Ja, intet vedbliver......hverken godt eller ondt - alt forandres, måske konstant. Nogle dage omfavnes vi af lykke og ville ønske at alt ville blive ved med at være lige som det er nu, i dette lykkelige øjeblik - andre dage er tunge og svære og vi længes efter nye og bedre tider. Kun et er sikkert, intet vedbliver.....desværre på de gode dage og heldigvis på de dårlige. Kh Helle
Marianne den lille butik på Gl. Mosevej som har ophørsudsalg og -50% - hun var så sød, at sætte »vores« fine plakat op i vinduet. Gav hende en pose frø, fordi hun er så sød, og jeg kommer til at savne hende.(og hendes lækre varer) Jeg har købt alle hendes lerpotter i dag. Det var et sidespring...men et af de sjove...
@Helle: Det er nemlig det,d er er godt at tænke på! At alt forandres. Når lykken strejfer eller omslutter os, samler vi næring til de dage, hvor den siver bort mellem fingreerne. OG de dage, hvor der er mørkt omkring os, ved vi, at det hele vil vende igen og at solen skinner et sted der oppe!
Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!
Ja - vi har vel alle "vores dage" hvor ting føles tungt af den ene eller anden grund. Det er, som du skriver, vigtigt at huske på at der alligevel altid kommer flere gode stunder - lige om lidt....eller i morgen...eller...! Og så kommer vi jo videre :o)
SvarSletJa, Berit. Sadanne dage kræver det ekstra meget skønhed på nethinden at komme igennem! Godt vi har blogland og - så naturen derude!
SvarSletJa, intet vedbliver......hverken godt eller ondt - alt forandres, måske konstant.
SvarSletNogle dage omfavnes vi af lykke og ville ønske at alt ville blive ved med at være lige som det er nu, i dette lykkelige øjeblik - andre dage er tunge og svære og vi længes efter nye og bedre tider.
Kun et er sikkert, intet vedbliver.....desværre på de gode dage og heldigvis på de dårlige.
Kh Helle
Marianne den lille butik på Gl. Mosevej som har ophørsudsalg og -50% - hun var så sød, at sætte »vores« fine plakat op i vinduet. Gav hende en pose frø, fordi hun er så sød, og jeg kommer til at savne hende.(og hendes lækre varer) Jeg har købt alle hendes lerpotter i dag. Det var et sidespring...men et af de sjove...
SvarSletDejlige billeder på hver sin måde Marianne:) Anne Gine
SvarSlet@Helle: Det er nemlig det,d er er godt at tænke på! At alt forandres. Når lykken strejfer eller omslutter os, samler vi næring til de dage, hvor den siver bort mellem fingreerne. OG de dage, hvor der er mørkt omkring os, ved vi, at det hele vil vende igen og at solen skinner et sted der oppe!
SvarSletKh. Marianne
@Bente: Det var da en god idé. Der ahr imidlertid været lukket hver gang jeg er kommet forbi. OG sikke et scoop! Jeg må derhen igen.
SvarSletPS. Sidespring er første skridt til at gå nye veje!
Kh. Marianne
@Anne Gine: Tak, søde! De er begge fra Bornholm.
SvarSlet