mandag den 11. maj 2015

TRAVLHED VED LISTERNE

Først lidt brok over blæsevejret, vi to bliver aldrig gode venner igen. Men inde i drivhuset går det bedre og der er heldigvis meget at lave. Om ikke andet tage noter til alt muligt. Eller skrive to do lister, som så som regel bliver længere og længere i stedet for kortere. Men jeg nyder selvfølgelig at sætte et hak. Streger som regel også ud, bare for at klappe mig selv på skulderen.

Og jeg er også den, som skriver en opgave på, som jeg i første om gang ikke havde skrevet på listen, men hvis jeg - uvist af hvilken årsag har udført den - (det sker tit i haven), så skriver jeg den også på. Og sætter hak og streger ud.

Godt gået Marianne. Jo jo, der er travlhed. Sikkert også hos dig. Vil gerne læse med over alt, og læser også en del hos jer, men får bare ikke kommenteret. Så vinke vinke herfra. :-)



5 kommentarer:

  1. Ja der er nok at se til derude, jeg halser konstant bagefter. Blæsten passer bestemt heller ikke mig, nej så heller højere temperaturer, det savner vi.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hej. Godt gået. du er sej og jeg tror, du når rigtig meget. :)

    SvarSlet
  3. Vinke, vinke tilbage. jeg har også lagt blæsten's og mit venskab lidt på is, som kun kan formildnes med varme vinde og sol.
    Der er meget at gøre i haven lige nu og det er heller ikke hverdag jeg får skrevet kommentarer på bloggene :o))
    Rigtig dejlig havedag og så håber vi snart på noget varme :o))
    Hilsner fra Linda

    SvarSlet
  4. Også vinke vinke herfra, og god fornøjelse med listerne:-)

    SvarSlet
  5. It would be tempting to look at these Replica Rolex side-by-side.these two watches prove one of the most important principles of collecting vintage Replica Breitling.The case on the Sometimes Replica IWC does something weird, and that’s when you really need to pay attention.Rolex Air King is much more lithe than the sturdy beveled design found on such vintage sport watches as the Submariner and GMT.Sometimes Replica Omega does something weird, and that’s when you really need to pay attention.The appulse on the Replica Hermes Handbag capacity of high-end appearance brands isn’t absolutely clear.But some analysts are admiration a stronger approaching for high-end appearance brands of Replica Prada Handbag architecture affluence watch divisions.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!