torsdag den 5. marts 2015

DEN FØLSOMME PLANTE - Kom til koncert her

JA, jeg ved godt, at der ikke er meget liv her i Den (digitale) helbredende have, men det er - som når det er vinter - ikke ens betydende med, at der ikke sker noget.

Som de fleste af jer ved, så slår jeg mine få folder på www.havefolket.com og sådan må det være, når nu jeg er afhængig af korrekturhjælp og sådan. Kræfterne rækker bare ikke ret langt. Så det er ikke for at svigte jer, at jeg ikke skriver her.
























Hmmmm. ok. I en pause så jeg så lige et program, jeg bare MÅ dele med jer. Den handler bl.a. om to syrede unge tyske kvinder, der har opdaget, at alle planter har en eller anden frekvens, og derfor skaber lyd. Udsendelsen handler også i høj grad om, hvad det er, der gør, at haver og samvær med de levende planter, helbreder.

Tag dig en kop aftenkaffe/-te og læn dig tilbage. For nu skal du se en spektakulær og bevægende udsendelse!

DRK´s udsendelse "DEN FØLSOMME PLANTE"

Dette er den første i en serie på DRK om torsdagen om planter og den allernyeste forskning om planter og mennesker. Jeg glæder mig! Håber jeg ikke er den eneste i haveblogland, der synes, det her er spændende!

God aften til dig fra mig!

7 kommentarer:

  1. Det er du ingenlunde, Marianne, jeg har bare optaget udsendelsen så jeg kan se den et bedre tidspunkt. Jeg glæder mig til det:-)
    Og ha det så rigtig godt uanset hvor du slår dine folder søde.
    Knus

    SvarSlet
  2. Tak for den Marianne, den vil jeg se senere i dag.
    Knus

    SvarSlet
  3. Hej Marianne!
    1000 tak for det link, som jeg lige har set og finder umådeligt spændende! Min fantasi rummede slet ikke at planter ville lyde sådan, det var vældig overraskende.
    Hilsner fra Anette

    SvarSlet
  4. Den udsendelse den må ses..tak for linket og rigtig dejlig weekend til dig :-)

    SvarSlet
  5. Ja - det er et cool program, Marianne. Jeg æææælsker DRK. Dejligt nørdet :-)

    SvarSlet
  6. Tak for tippet, det er jo bare helt fantastisk. Jeg har aldrig vist at planter laver lyde. Jeg glæder mig til at se de næste udsendelser.
    Rigtig god lørdag.

    SvarSlet
  7. Goddag i stuen til jer alle.

    Ja, det er nærmest magisk. Jeg er egentlig ikke ret vild med lydene, de virker for skrattende og irriterende for min sårbare hørelse, men det, at de kan frembringe lyde, at reagerer på hinanden og sådanne ting, gør, at alt det liv, jeg fornemmer, når jeg er ude, det bliver meget tydeligt: Det ER der.

    Jeg glæder mig også afsindigt meget til de næste udsendelser!
    Kram og vinke til jer alle. Rigtig god week end!

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!