onsdag den 5. november 2014

SIDSTE CHANCE FOR BESTILLILNG AF HAVEFOLKETS JULEMAGASIN



JA, her er jo ret stille på Den helbredende have. Stort set al tid og energi bliver brugt på:







  • Skrive for slukket skærm i 15-30 min ad gangen på det snart trykkeklare julemagasin.
  • Holde pauser i samme tidsrum - nogle gange kun 5 minutter. Gæt hvor. (I haven, rigtigt gættet)
  • kommentere og kommunikere til hinanden via blogger på vores fælles virtuelle "kontorfællesskab".
  • Spise, prøve på at sove, vinke til familien af og til. Grave dahlier op og tørre knoldene. Trykke næsen mod ruden og stirre ud i haven. 
  • Ligge og høre mine egne tanker. 
  • Tænde stearinlys eller op i pejsen. 
  • Glæde mig! 

For hvis jeg skal være HELT ærlig: Det bliver fanden fiseme (ejtak) flot, magasinet! (Undskyld mit franske).

Du kan læse om bestilling her. Det koster 99 kr. og det er inkl. fragt. But hurry up! Bestilling i dag og betaling skal være tilgået vores bank senest i morgen.


Nå vi sås. Går i vandret, for havetanker er altså så rare. Nyd din dag!

8 kommentarer:

  1. Glæder mig til, at magasinet kommer med posten :-)

    SvarSlet
  2. Åh...chok - den mail har jeg da slet ikke set og gik egentlig og undrede mig over, hvornår i offentliggjorde kontonummeret på Havefolket.
    Jeg kigger lige, prøver og håber det lykkes.
    Hilsen Pia

    SvarSlet
  3. Ja, holda op jeg forestiller mig at du ligger vandret, med jeres nye tiltag. Jeg håber at du også passer på dig selv:)) Jeg ønsker alt mulig held og lykke med det trykte magasin.

    SvarSlet
  4. Tak for jeres glade kommentarer. Ja, jeg forstår heller ikke hvorfor det hele tiden bliver mandag. Men nu er det snart NU, magasinet kommer glidende ud af trykke. Om vi glæder os! Gu gør vi så!

    Lover at passe på mig. Bruger mobilen, det er den god til.

    SvarSlet
  5. Glæder mig til magasinet dukker op i min postkasse. Har forsøgt at finde datoen for hvornår man kan forvente det.

    SvarSlet
  6. Tusind tak for planten - og for det fine blad.
    Glædelig jul fra Kirsten / Lones mor

    SvarSlet
  7. Hej Marianne.
    Savner blogindlæg fra dig. Kram

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!