søndag den 12. oktober 2014

SAMLER PÅ FARVER

Efteråret er så dejligt intenst. Det passer virkelig allerbedst til mit temperament med klare farver og samtidigt kan jeg ikke stå for de matte, blegnede, falmede og bedagede. Den lader jeg lige stå et øjeblik! ;-)


Håber du nyder din dag ude i det hele!

Forresten, nu jeg har dig.... fik du set, at det er nu, du kan bestille HAVEFOLKETS store jule-særnummer? Sådan rigtigt bestille - i lækker papirformat lige hjem i din postkasse og med dig ind i sofaen. Nå, men det kan du altså. Tøv kun kort og lad endelig nyheden gå videre.

Søndags-havekram M

7 kommentarer:

  1. Ja, farverne er så skønne- mættede, blege, falmede,stærke intense og super varierede!

    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
  2. Du kan tro, at jeg nok skal huske at bestille jule-særnummeret :-)

    SvarSlet
  3. Hej Marianne.Det lyder da rigtig godt med det julenr..........godt initiativ.
    Og smukke efterårsvarver er vi alle glade for.
    Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
  4. Efteråret er fantastisk... Af en eller anden årsag kommer jeg altid til at tænke på en gammel reklame, som jeg så som stor pige, men sådan et "perfect couple" i store striktrøjer og halstørklæder mod den smukkeste efterårsfarvede skov et eller andet smukt sted...
    Sådan er efteråret... Tid til varme trøjer og ud at nyde de smukke farver...
    Kh Maria

    SvarSlet
  5. Skønne farver i en ellers lidt grå og våd tid.......alt der lyser op er kærkomment :0)

    Også et skønt jule nr. i knitrende papirsom er bestilt du skønne efterårsmuse :0)

    Knus

    SvarSlet
  6. Efteråret er nok noget af det smukkeste hvad farver angår i naturen :-)

    Min datter og jeg vil høre om du og dine læsere vil deltage i "Danske Bloggers indsamling til Knæk Cancer" hvor Bloggere og Læsere sammen gør en forskel. Indsamlingen løber til den 14.nov.-14
    Du kan se hvordan her: http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/10/knk-cancer-danmark-rundt-nu.html
    http://jeasblanketanker.blogspot.dk/2014/10/knk-cancer-aften-det-stopper-ikke-her.html

    Mange smukke hilsner fra Maria og Tina med "En verden af kunst"
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Kære Tina, jeg vil se om jeg kan afse "koncentration" tl at sætte mig ind i det. Både min mor og min svigerfar og min moster har haft - og overlevet - to forskellige former for cancer og min exmands yngste ligeså (leukemi). så naturligvis er jeg medlem af kræftforeningen.

    Ellers - hvis jeg nu ikke får sat mig ind i det, man skal, ønsker jeg kampagnen alt mulig lykke og god indtjening.

    Kram og tak for dine søde ord!

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!