tirsdag den 19. august 2014

BEVÆGELSE BEVÆGER SINDET

Der er sket noget drastisk i min haveglæde. Noget, jeg bare bliver nødt til at dele med jer. Jeg er blevet bidt af græsser. Det er alt sammen Karina og Lones skyld - eller skal vi ikke bare kalde det på grund af deres begejstring - for skyld har ingen ting at gøre her. Tvært i mod.






I dag var jeg på besøg i en forrygende græshave. Jeg får det sådan at hele mit jeg bølger med, når jeg ser græsser bevæge sig. Og når jeg så (for første gang i mit liv) står i en rigtig græshave, så bliver jeg så berørt, at begejstringen varer ved hele dagen. Vi havde redaktionsmøde i dag, og faktisk var jeg alt alt for træt i knolden til det. Men der var champagne og viften og svejen i mit blod efter det græshavebesøg. Det blev et lidt gakket møde for mit vedkommende.

Hvis I har overset at vi har græstema på HAVEFOLKET, så klik bare her. 

Inden du klikker af igen, gæt så lige, hvad jeg skal:

Rigtigt: lægge planer!

5 kommentarer:

  1. Hej Marianne.Kan godt forstå at du er blevet helt tosset med græsse............for det er jeg også.Og dejligt indlæg fra Brønshøj torv.
    Desværre er pladsen her hos mig ikke til de store græsser.........men mindre kan jo også gøre det.Har allerede ca.18 græsser i mine bede.
    Rigtig god dag knus Jette

    SvarSlet
  2. Hej Marianne!
    Spændende om dit indlæg kan kommenteres i dag, om du ved kunne det sidste det ikke.
    Ja bevægelse bevæger sindet, kan let forstå og følge din beruselse:-P Drømmer om et af områderne her, som hovedbestanddel udover frugt/træer skal bestå af vældig mange græsser bregner mm, som må opstå med tid og pengepung

    SvarSlet
  3. Men græsser er rimeligt lette at så, Anette, Det kunne måske være en idé at prøve?

    SvarSlet
  4. 1000 TAK, den tanke havde end ikke strejfet mig, så det må der undersøges noget omkring, og graves en hulens masse plænegræs af, godt tingene ikke render nogle steder;-)

    PS Dejligt at kunne se kommentarerne igen:-)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!