mandag den 10. marts 2014

ÆNDRING I SENDERÆKKEFØLGEN

Så prøver vi en gang til - forhåbentlig sidste .... Fik nemlig mail fra koordinatoren fra Metronome som lød på følgende:

Kære Marianne

Der er sket en fejl hos TV2 Play, og det forkerte program blev lagt op som forpremiere. Det er nu rettet, og det er Nordsjælland, der bliver vist i dag 

Beklager forvirringen.
Kh Camilla 
 


Det er altså dobble trouble. De kikser datoen og jeg kikser datoen. og så er den, der gælder en hel tredje ....nemlig d. 31/3.




Håber I alligevel både nyder udsendelsesrækken "Årets dejligste have" og så får set Den Helbredende have, de af jer, der gerne vil. :-) 


 

9 kommentarer:

  1. Hej Marianne!
    Jeg har lige været på en gåtur med datteren, og selvfølgelig hunden, gik og sagde at det er mig der har fjernbetjeningen i aften;-) for jeg skal se den helbredende have! Kan godt have den fjernbetjening alligevel, og skal helt klart også den 31/3:-D, for vil altså se din have på tv!
    Hilsen Anette

    SvarSlet
  2. Juhuu Marianne
    så behøver jeg ikke gå over til naboen for at se det i aften, så kan jeg nå at spørge hende først :) Jeg synes også, jeg havde set, at det var Nordsjælland i aften.
    Kram

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig rigtig meget til at se din have på TV :) Selv om det ikke er dig i aften, så har jeg tænkt mig at plante mig foran kassen de kommende mandage - skønt med et dansk haveprogram :)
    Kh Linda

    SvarSlet
  4. nøj.. havde ellers lige sat uret.
    KH
    Marianne

    SvarSlet
  5. Hej Marianne.ØV!!!! havde lige glædet mig til at skulle se din have..............men vil nok se alle udsendelserne.
    Og helt sikkert den med din have.
    Håber du nyder det skønne vejr. Knus Jette

    SvarSlet
  6. Vi hænger på søde Marianne. Vil da ikke misse et "besøg" i din sommerhave. :)

    SvarSlet
  7. Øv øv og dobbelt øv. Kan ikke se TV2 Fri, så går glip af alle de gode have udsendelser. Har lige fundet din blog, og ville elske af se haven i levende live. Du kommer på min blogliste, så kan jeg følge med i din færden.
    Har læst din side omkring havehelbredelse, og opdagede at jeg sad og nikkede samtykkende imens jeg læste. Din beskrivelse af havemennesker og havens virkning er så rammende - Tak for det.
    Hilsen Heike

    SvarSlet
  8. Alle aftaler hermed annulleret den 31. Marts!! Er du da vimmer, vi skal se din have!! ;)

    SvarSlet
  9. Hej Marianne. Jeg sad foran skærmen og kunne ikke få øje på dig, men nu er forklaringen her og jeg synes programmet var spændende,så jeg ønsker at se det hver gang. Jeg glæder mig meget til at se din have.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!