mandag den 3. marts 2014

BEMÆRK: TV2FRI NY D.A.T.O

Nå så fik jeg råbt vagt i gevær en postgang for tidligt. (Undskyld jeg roder i metaforerne). Den omtalte udsendelsesserie  

får premiere mandag d. 10/3 klokken 21:50 på TV2 FRI. 

Mange har skrevet til mig både her og på Facebook og beklaget sig over at de ikke kan se kanalen. Det er jo vildt ærgerligt at det ikke bare er noget, vi kan finde og linke til på nettet, men da jeg ikke selv ser så meget fjernsyn, har jeg måtte forhørt mig hos producenten og de henviser til at man kan købe sig til en måneds tv på TV2 ved at abonnere på TV2PLAY.


UNDSKYLD forvirringen. 

Og nu I er i gang med at sætte krydser i kalenderene,så lad være med at gå til Zumba eller afrikansk trommedans, spinning eller hvad det nu kan være,  om mandagen, for serien kører hver eneste mandag frem til d. 28/4, hvor der er finale. H.v.i.s jeg er så heldig at gå videre til finalen, så er det dér, der kan stemmes om hvilken have, der er "årets dejligste", og det bliver sendt direkte.



4 kommentarer:

  1. Det er sat i kalenderen. Glæder mig.
    Mange havehilsner
    Anna Vibeke

    SvarSlet
  2. Hej. Jeg har også sat kryds i kalenderen, så en reklame på TV2Fri i går, så jeg var klar over starttidspunktet. Det bliver godt nok spændende!...

    SvarSlet
  3. Ja for hulan! Megaspændende. Har jo heller ikke selv set det.

    SvarSlet
  4. Kære Marianne

    Jeg abonnerer på Tv2 Play, og har derfor allerede set udsendelsen, som varmt kan anbefales. Jeg sad dér i min lænestol og tænkte "hende kender jeg da et eller andet sted fra". Hehe. Nå ja. Kender og kender ;-) Jeg vil ikke afsløre mere om udsendelsen, men smiler blot bredt.

    Har for øvrigt i går lavet lidt reklame for udsendelserne på min blog.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!