mandag den 13. januar 2014

TAK FOR AL OPMÆRKSOMHEDEN

Hold da helt op hvor er det bare skønt at mærke at man har sat et fodaftryk i nogens bevidsthed. At få dedikeret et helt indlæg til én, når man fylder 50, at få mere end et par hundrede beskeder på FB-siden, at ens administratorere har samlet et par håndfulde haveelskere, der alle sammen dedikere et foto af deres yndlingsblomst, finder nogle af mine egne gamle fotos (som jeg ikke selv kan finde) de bliver så lagt i collager, som skifter en gang i timen - eller så.... De drøfter hvilke farver, jeg kan lide m.v. Sender mig gaver, sms´ser og blomster. Kommer på uventede besøg.





























For hulen da!

Kan jeg bare sige. har endnu ikke rigtigt fattet. Men mit hjerte kan godt mærke det. Det vil blive dér altid!

For TAK er kun et fattigt ord.

10 kommentarer:

  1. Kære Marianne/fru Sol
    Det var en fornøjelse at være med til at fejre dig, hver en blomst og hver en hilsen har du fuldt ud fortjent, for du er noget særligt. Og nej hvor vi hyggede os imens.
    <3 Kram
    fra fru Høneballe

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt for dig, så er det ikke slemt at runde et skarpt hjørne:o)
    Knus

    SvarSlet
  3. Åhhh, jeg har misset dig. Stort tillykke fra Aalborg også. Jeg har været væk fra bloggen, grundet helbredet. Men nu bliver jeg hængende, og følger spændt med. Jeg har altid været glad for din blog, og din måde at være tilstede på. Stort tillykke

    Maria - Den eksperimenterende have

    SvarSlet
  4. Et stort forsinket TILLYKKE får du også fra mig søde Marianne håber du har haft en dejlig dag
    Knus
    Annette

    SvarSlet
  5. Helt fortjent med den fine fejring. Håber du stortrives med din nye alder. ;)

    SvarSlet
  6. Hvor dejligt for dig! Det er nu rart engang imellem sådan at blive fejret for alvor ;-)
    Kh Nana

    SvarSlet
  7. Hej søde Marianne.Alle de skønne blomsterhilsener har du bestemt fortjent.Dejligt at du er glad for alle dine hilsener.
    Du er selv sådan et varmt menneske................så der var rigtig mange der gerne ville hylde dig.
    Rigtig god aften mange knus fra mig Jette

    SvarSlet
  8. Kære Marianne

    Et forsinket men ikke desto mindre velment stort og rungende tillykke med den runde fødselsdag. Jeg kan godt forstå, at den store opmærksomhed må have været helt overvældende og MEGET MEGET hjertevarmende. Håber dit nye livsår må blive et jubelår for dig.

    Knus fra en årgang 62

    SvarSlet
  9. Hej Marianne
    Et forsinket men ikke mindre velment KÆMPE STORT tillykke med din runde dag. Det lyder som om det har været en helt fantastisk og uforglemmeligt oplevelse, at runde det skarpe hjørne.
    Held og lykke fremover.
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
  10. Hej Marianne. Det var da så lidt, du havde fortjent det hele!

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!