tirsdag den 4. juni 2013

Ses vi mon til blogtræf i morgen?

Hæ hæ hæ hæ. Jeg har i sidste sekund fået kørelejlighed. Pragtfuldt! For det betyder, at jeg kan tage til fastlandet og møde nogle af alle jer i Koldings Geografiske have til plantemarked.

Det kunne jeg ikke sidste år, for da havde jeg det knap så godt. Og selvom det blæser og vi alle sammen kommer til at tale meget (og meget i munden på hinanden - inklusive mig selv) så bliver det en FED dag, er jeg helt sikker på! Kameraet og mobilen er pakket og uret er stillet til i morgen tidligt. And off we go!


Nu kan det jo være jeg ikke lige får øje på dig, fordi jeg ikke er så god til mange mennesker på én gang, men vil du så ikke lige tage mig i armen og sige hej, hvis du ser mig?


Hvem skal du se efter? Hende Fru Sol her: 




Glæder mig så meget! 

Ses vi? 


9 kommentarer:

  1. Dresscode: Navneskilt!
    See you! ;o)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha uha, der danner sig billeder på min indre skærm. Ha ha.

      Yeshhhh. So long honney!

      Slet
  2. Rigtig god tur - det bliver da SÅ fedt :-)

    SvarSlet
  3. Vi ses - glæder mig til gensyn du skønne poetiske havenisse ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  4. Åhh jeg ville virkelig gerne være med der, men det er nok liige langt nok væk :) Håber I får en rigtig god og dejlig dag, med måske også indkøb af skønne planter.

    Mvh
    Henriette :))

    SvarSlet
  5. Ih, hvor jeg glæder mig til at se dig igen :)

    Knus Ulla

    SvarSlet
  6. Det bliver super !
    Rigtig god dag i Kolding, og husk nu at berette når I kommer hjem ;0)
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
  7. Uh hvor I skal hygge......Med den dresscode skal det nok blive frækt!

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!