søndag den 2. december 2012

Er gået i sort: Katastrofe-redning i gang

Lad dig ikke slå ud af min noget negative fremtoning alle vegne og her på bloggen. En sort firkant med et tvært minus.... det er ´lige mig´. 

Det plejer at være alle de frostfølsomme og de små nyspirede frøplanter, de nyplantede, dem, der skal have tørke eller stå vådt.... der skal reddes, hvis man har været væk i et stykke tid eller har glemt et eller andet. Det kan også være ens humør, hvis man har lavet en fejl.... Katastroferedningen med blå blink og hyletoner i 12 oktaver kører for fulde gardiner.

Lige nu arbejder "Den grundlæggende optimisme" på højtryk, for jeg er (i oprydningsiverens og besparelsens tegn) kommet til at slette (.... jo) de fotos, som Blogger linker til via Picasa og Google+.

Så Den helbredende Have er midlertidigt gået i Vinterhi. Vi ses ..... (selvfølgelig.....?.... ikk´) når den bliver noget, der ligner ´klar´ igen. Oprydningen kræver al min koncentration, for foto-systematik er ikke min stærke side og jeg har taget sådan ca. faktor 65 de fotos, der lå her. Af haver og blomster.....

Så, Kære læser af DHH:
Jeg trækker indlæg tilbage stille og roligt. Måske - kommer de til at se ligedan ud.. hvem ved, måske bliver de smukkere? Anderledes i hvert fald, for jeg er helt blank, når jeg ser på de sorte firkanter. Hyg dig i stedet for på HAVEFOLKET. Dér har jeg (stort set) været inde og rette alle mine indlæg.

Var der nogen, der sagde genoptræning? Er i fuld gang!


Dejlig 1. advendt til jer alle!


8 kommentarer:

  1. Ej hvor surt!!! Håber du får styr på det, så dine smukke fotos kan vende tilbage :)

    Rigtig dejlig 1. søndag i advent til dig - trods alt :)

    Gran i håret :)

    SvarSlet
  2. Stakkels stakkels dig! Jeg håber ikke at dine fotos er endt på en evig fotokirkegård:-(( Held og lykke med at grave dem frem igen
    Kh Bente

    SvarSlet
  3. Jamen Marianne da, sikke en katastrofe. Håber at du kan hitte ud af det og få dine dejlige fotos frem igen. Det er bare surt at skulle arbejde "bagud" i stedet for "fremad" med held og lykke med det.

    Knus Ulla

    SvarSlet
  4. Ej, hvor ærgerligt, Marianne!! Held og lykke med genskabelsen!

    SvarSlet
  5. Uhh ja det er ærgerligt, jeg synes efterhånden jeg har læst en del der har gjort det samme. Heldigvis kan jeg slet ikke finde ud af sådan noget så jeg betaler 14.- om måneden for ekstra plads.

    Held og lykke med genopretningen 😊

    SvarSlet
  6. Stakkels dig, men vid at jeg i hvert fald lige så meget, om ikke mere, kommer for at læse dine sjove, skæve og livskloge indlæg.

    SvarSlet
  7. God arbejdslyst, selvfølgelig vender jeg tilbage så snart du er med igen, men det er nu træls for dig her op til jul.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  8. Øv hvor surt, det er et kæmpe arbejde atter at finde alle dine skønne billeder frem igen. Tror bare jeg skal betale hvad det koster når min plads er brugt op ;O)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!