Ja, jeg ved jo godt at Sjællænderne - i hvert fald dem fra nord - mødes på Kornagervej i Lyngby til plantebyttemarked morgen. Jeg håber, og VED at I får en dejlig dag med hygge og gode køb.
Så jeg vil sige:
For når du så kommer hjem, så skal du hygge dig her ved skærmen!
Jeg håber vi ses!
Fingerkys fra Marianne
Så jeg vil sige:
For når du så kommer hjem, så skal du hygge dig her ved skærmen!
Jeg håber vi ses!
Fingerkys fra Marianne

Jeg glæder mig til at se hvad du så har i ærmet :)
SvarSletJa, det kan du tro, jeg godt kan forstå, Annette!
SletDet bliver SÅ godt! Jeg er selvfølgelig rigtigt spændt på, hvad I andre siger......
Særligt du! <3
Hej Marianne. Nu er jeg godt nok nysgerrig - Signe skriver lidt på samme måde og med samme billede, som du viser! Ih altså det er svært at vente!
SvarSletJA, ikke.... ih hi hi.. :)
SletDet er også meningen at det skal være spændende! Det synes jeg i hvert fald selv det er!
Det gør vi - og jeg glæder mig :-)
SvarSlet/Birgitte
JA, Birgitte. Og det gør vi også.
Slet(Jeg savner dig) <3
Venter spændt på hvad du har fundet på.
SvarSletKh
Lisbeth
JA, ikke..... En lurendrejer er jeg....Men det er vi nu altså flere om her i blogland! ;)
SletDet er spændende, hvad I har gang i, dig og Signe. Kan forstå, at du ikke kommer, men vi ses forhåbentlig snart alligevel.
SvarSletHa' en god aften
Ina
Jow, tak, Ina, i lige måde.
SletJeg håber på at kunne komme afsted. Men der er liiiiige nogle ting, der skal være helt færdige, som du nok kan læse mellem linjerne. ;)
Men som sagt - vi ses! Om ikke andet så her ved tasterne. :)
Ja det bliver spændende, når sløret løftes!! Kan se samme forside hos Signe og Karina og en mere kan ikke lige huske hvem......
SvarSletDet vil jeg glæde mig til!
Jeps - vi er flere om det :)
SletGlæder mig til at se hvad I skønne tøser ryster ud af ærmet ;0)
SvarSletKnus Dorthe
Vi ryster og ryster (ud af ærmerne)
SletNu varer det ikke længe! Klokken 14!
Spændende hvad I fire har fundet på - glæder mig til at læse mere :)
SvarSletJA, vi er nu 5, men I får at se, gør I.... :) :) :)
SletKLOKKEN 14
(nu med trommehvirvel)
Øv, ser det lige en dag for sent... Er det samme dag hvert år?
SvarSletDidde
Hej Didde. Det er samme dag, hver dag. Det med NU var i søndags, hvor vi havde præmiere.
SvarSletDu skal bare gå ind på linket: www.havefolket.com
Vi ses! :)