fredag den 29. juni 2012

Blog-kiks

Ja tør øjnene og spis en kiks.

Jeg har klokket i det.




Kom til at slette mit indlæg ved pil-tilbagetasten. (Fortryd). Anede ikke det kunne lade sig gøre. Det var bare et billede, der stod skævt for midterlinjen.

ØV.

Nå.

Vi snupper da bare et plaster...


Og hvis I lover tørvejr til Ta-dum-ta-dum-studentervognen i morgen, så lover jeg at det næste indlæg kommer til at vise nogle af mine klik-fingerroser.

På både godt og ondt.



Må regnen mildnes, forstøves og fordufte.  Tak!

13 kommentarer:

  1. Ja men det gør vi da, vi skal have tørvejr i morgen, det har jeg jo sagt :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ved jeg, søde. Var lige ude og afmontere to kollapsede pavilloner i en styrt-torden og lynild-regnbyge. Tænkte på dine ord mens jeg blev våd til skindet.

      Slet
  2. Jo vi får tørvej i mogen og høj solskin til studenter vognen, det er helt sikkert... er der hul i skyerne så send dine bønner op - det virkede for os på et tidspunkt hvor vi gerne ville have godt vejr og bad om det hver gang der var skyet og vi så et hul - prøv det ;)

    Rigtig god weekend til dig, Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. God ide! Som en fortsættelse af min svarkommentar til Lisbeth, kan jeg fortælle at D'er INGEN huller var og natten nu sænker sig. Men i morgen ryger alle mine bønner op i luften. Uanset hvad. :)

      Tak og i lige måde, Annette.

      Slet
  3. Vi LOVER at det bliver tørvejr.... - og så HIT med de roser!!! ;o))))

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal nok skal nok. Det bliver én af de første dage... nu skal vi lige "væltes" af studenter, ex-svigerforældre, ex-mand og så videre.

      Slet
  4. Selvfølgelig bliver det tørvejr til studenterkørslen i morgen ;o), vi håber på det bedste, og kom endelig med de roser ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. :D ja ja - det kommer. Og ja ja, jaaaaaa solskin og tørvejr. Så skal pavilionnerne lige samles igen, for de kollapsede i går ved torden-regnskyllet.

      Slet
  5. Ja der kan hurtigt ske noget når klikfingeren er ustyrlig.
    Det bliver perfekt vejr til studenterne sol og varmt, men ikke for varmt og HVIS der kommer en byge så håber jeg at det er mens de kører så den kun køler dem lidt:)
    Er der noget der rører mig er det glade Studenter når de kører rundt og jeg vinker ALTID til dem. Når det er ens egne der er med på vognen er det dog noget helt særligt - tillykke med ham, Marianne og ha en super dejlig dag:o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vinker og dytter også altid. Men nu om dage kan m,an jo "risikere" at få bare babser og deslige at se, hvis man kommer til at dytte mere end en gang ;)

      Rigtig god fornøjelse til dig, Lisbeth med din åbne have. Skønt vejr! Håber du får mange besøg!

      Slet
  6. det er jo et pragtfuldt vejr i dag, så du behøver ikke bekymre dig. Klik-finger-skaden fra i går bliver også hurtigt glemt. Næste indlæg, og så er det history ;-)
    Glæder mig nu meget til at se klik-finger-roserne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, Ina, bekymringerne er lagt til side. Og klikfingrene glæder sig til at fortælle om havens VIRKELIGE dronninger. Roserne.

      Slet
  7. Hej Marianne. I dag har vejret været helt fantastisk. Jeg glæder mig meget til at læse dit indlæg om dine roser. Jeg kan godt huske dengang din klikfinger gik amok, så det bliver spændende at se!

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!