mandag den 17. oktober 2011

Lykken har rødder og andre "Sællerter"

At have have er bl.a. også at dele. Det gør vi her på blog´sne. Det gør vi in real time med frø og planter. Og det gør forfattere, der skriver om deres erfaringer og tanker.

Det her er altså ikke en reklame. Det er bare begejstring. For de er nemlig på udsalg og de udgår fra forlaget. Inge Futtrups bøger om lykken.

Så mit sidste nye havebog-køb er:




Jeg er så glad for Inges Futtrups bøger, har lånt dem igen og igen på bibberen.

Jeg kan lide hendes tone og hendes indstilling til havelivet. Desværre læser jeg jo ikke så meget for tiden pga. mit syn, men så er det godt at have PCén, hvor man selv kan bestemme skriftstørrelsen. ;)

Jeg konsulterer nemlig jævnligt Inge med spørgsmål osv. på Inges Havetips. Kender du hendes Facebookside?

Staudeoversigten er god at have i tasken. :)

3 kommentarer:

  1. Hej Marianne
    Nej det gjorde jeg ikke, men det kommer jeg til nu. Tak for tippet, kendte heller ikke hendes bøger.
    Lisbeth

    SvarSlet
  2. Jeg kender både hendes Facebook-side og to af de bøger, du har liggende.

    Staudebogen har jeg selv stående og konsulterer ofte. På det seneste er den dog blevet mere eller mindre udkonkurreret af Havens blomster i farver fra 1970´erne. Det betyder dog ikke, at den er dårlig. Den har bare ikke det store udvalg og er næppe skrevet for at have det. Den er vel nærmest en grundbog eller overbliksbog.

    På Facebook nyder jeg de mange gode tips, der jævnligt bliver delt ud af.

    Ha´en god aften
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Tak for bog tippet. Jeg vil også checke facebook side ud.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!