lørdag den 10. september 2011

Tænk på noget godt: Bloggertræf!

Efter en ½ times hvil + 5 timers søvn på sofaen, kan jeg fortælle en nyhed, alle kender til: 

Man bliver GLAD af at tænke på noget godt! Og blogger-træf ER godt!

Selvom jeg ikke savner veninder , bekendte og andre skønne mennesker i min omgangskreds, så ER der altså noget helt særligt ved at ses IRL med mennesker, man har fulgt i liv og lyst, regn og slud, frost og sol, som man har skrevet med, "besøgt", mennesker, man deler hobby og interess med og som man har modtaget opmuntrende kommentarer fra i ny og næ.

 Der er champagne i mit hjerte! 

Jeg har vrøvlet siden dem den sidste time inden jeg besluttede at tage hjem, så resten (fotos) må tale for sig selv.

Mange tanker til jer, der ikke kunne komme. Vi er alle sikre på, at gentage successen. Og vi har også talt om, at der er basis for en teknisk aften i løbet af vinteren. Altså sådan noget med ikke at kunne finde ud af at lave alt det der lækre.... på bloggen.

Nå. Men ellers har jeg kunnet konstatere at jeg er en idiot til at bytte.

Jeg aner ikke hvem jeg har byttet med, jeg aner heller ikke hvem, der har muntret sig i min mormors nodekuffert. Jeg kan ikke finde ud af det der med "bare tag", så jeg kom mest hjem med en vidunderlig fornemnmelse i maven.  Hvilket man jo kan leve rigtigt længe på, når man ligge ned så tit som jeg gør!

Så: Skidt pyt.

Det har været en skøn dag. Også selvom jeg ikke har kunnet sludre sammen med jer alle sammen.

Find jer i at jeg går ud over ALLE breder! Med fotos All over!

Og så vidundertak og på glædeligt gensyn i blogland.









13 kommentarer:

  1. Tak for sidst, det var rigtig hyggeligt at møde dig og alle de andre. Og det har været en vidunderlig oplevelse, som vi kan leve længe på :-)

    Jeg er én af dem, som har været i din mormors nodekuffert - den var jo rigtig spændende at se i :-) Og nu 'skylder' jeg dig lidt, så frø fra den hvide hjulkrone og den enkle matrem bliver gerne sendt til din postkasse :-)

    SvarSlet
  2. Det var hyggeligt at møde dig og vi havde en fantastisk dag dejlig dag, man er jo nærmest helt høj endnu:0)
    Jeg har nok også været en tur i den kuffert og jeg kan heller ikke huske om du nåede at få en plante linaria purpurea "Cannon went" Hvis ikke så send mig lige din adresse, så sender jeg dig gerne en pose frø.
    Min mail er bendtsen.annette@gmail.com

    SvarSlet
  3. Blægtræf er nemlig rigtig godt :-)
    Tak for en dejlig eftermiddag - det var bare så hyggeligt at møde jeg allesammen.
    Jeg tror i øvrigt, jeg fik en pose staude-lathyrus med fra din frø-kuffert, så jeg skylder vist også et eller andet :-)

    SvarSlet
  4. Tak for en rigtig fin dag. Det var hyggeligt at møde dig, og jeg glæder mig til en ny anledning til at ses igen.

    Jeg fik også et par poser fra din kuffert, og næste gang lover jeg at tage lidt godt med til at bytte med. Husk mig gerne på at jeg "skylder".

    SvarSlet
  5. Sødeste Marianne.....det var en helt fantastisk dag, der kan varme langt ind i sjælen langt ud i fremtiden. Lutter glade postitive og vildt inspirerende mennesker samlet på en skøn skøn plet midt i København.......LOVE IT.

    Mormors kuffert var fantastisk og jeg var da også et smut forbi ;0)

    Kæmpe knus Dorthe

    SvarSlet
  6. Hej Marianne.
    Tak for i går, det blev en skøn dag. Herlige billeder du har taget :-)
    God søndag.
    Kh Lone

    SvarSlet
  7. Hej Marianne, tak for en skøn dag, jeg nåede ikke at kikke i din mormors kuffert, men det vil jeg gøre når der er plantebyttedag i Gladsaxe - og så tager jeg også planter med:)

    SvarSlet
  8. Hej Marianne

    Det var en skøn eftermiddag, og en dejlig oplevelse, at se alle i virkeligheden :-D Der er basis for gentagelse.

    Jeg havde næsen i din mormors kuffert, og fik både hvid digitalis, haveklinte og jomfru i det grønne med hjem.
    Jeg må også have mig sådan en kuffert ;-)

    SvarSlet
  9. Kære Alle sammen! Hvor ER jeg glad for at I har fundt noget, I kan bruge! Min mormor ville have været både glad og stolt over, at hendes lille slidte kuffert har fået så meget opmærksomhed!

    Og det der med "skylder" - skyl det ud med badevandet (eller vasevandet) ;)

    Jeg har fået sådan nogen gode oplevelser sammen med jer og det er så dejligt at kunne give. Så får jeg bare noget af jer en anden gang - så går det hele nok op. Det er jo ikke sidste gang vi ses, vel?

    SvarSlet
  10. Ja, jeg er lidt sent på den med kommentar, for jeg tillod mig at nyde det gode vejr idag og give bloggeriet en pause :-)
    Også tusind tak til dig for en dejlig dag. Og tak for de hyggelige billeder. Jeg fik kun taget de par stykker, som jeg har sat på min blog.
    Du har ret i at det er forvirrende med bytteriet. Det er med at holde tungen lige i munden :-)
    På snarligt gensyn.
    Kh Hanne

    SvarSlet
  11. Hej Tusind tak for "referatet". Det var vel nok godt, at I havde sådan en god dag. Jeg håber, jeg kan være med en anden gang. Sikke en oplevelse og du har helt ret: Gode oplevelser bliver man glad for og kan leve højt på det længe!

    SvarSlet
  12. Sikke nogle skønne fotos. Du har formået at fange mange af de utallige gode øjeblikke der var. Dog fangede du ikke mig, da jeg havde fingrene nede i din skønne oldemorkuffert :-). Resultatet får du at se til næste år.

    Tak for dejligt selskab og skønt at møde dig.

    Bedste havehilsner
    Birgitte

    SvarSlet
  13. Hej Birgitte

    Selvtak! Ja, vi havde det helt skønt! Og jeg håber også du kan komme næste gang, vi samles!

    Og Hej Birgitte-Landligger

    Tak for sidst og i lige måde! Ja, det er noget af det, der er så dejligt: At glæde sig!

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!