søndag den 5. juni 2011

Blomstrings-rødmen og sex i baghaven

Åh, hvor det dog gror det hele. Jeg har det som om, jeg hellere må være vågen i alle døgnets 24 timer, bare for at kunne følge med. Forleden morgen slog en farvetone mig.....

Du kan allerede se det i denne sides forsidefoto - den rødmende hortensia:

DET ER SOM OM BLOMSTER RØDMER

Vi tager lige på guidet fotosafari. Advarsel: Vi bringer billeder, der nok kan komme til at ose lidt af sex:

Vi starter lige i pæonbedet. Vi ved jo godt at bonderosen rødmer dybt og ser ned som var den en bly viol. Selvom hun er en barmfager tøs!


Dækbladet på silkepæonen rødmer
Men iagttag lige yndighederne her. 
De rødmer alle sammen:



Rosens stilk, knop og nyudsprungne blade rødmer

Vellugtende aftensstjernes 1 årige blade rødmer

Phlox rødmer kraftigt!
Her er det dronningebusk, der står på spring
Det hele handler vel lidt om sex, når man nu 
tænker over det. Og det gør jeg åbenbart! Sig det ikke til nogen!
Husløg er ret sexede:


Og Troldhaslen har både hud og hår og snor og vrider sig......















Man skulle tro, at resten af baghaven lod sig inspirere:
Der kysses og krammes
Og elskes

Og selv efter blomstringen.... kan man ligge og rødme lidt på terrassen:

To glemte tulipanfrø
Undskyld dette lidt vovede sex-orgie-indlæg.... Måske ikke helt passende i havesammenhæng...., men jeg kunne bare ikke lade være.

Det hele handler jo bare om forplantning. I mens kikker vi på.

7 kommentarer:

  1. Dejlige billeder og en sød sexet historie :-)
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet
  2. Gode billeder og herlig farverig historie med sexet slutning ;-)

    SvarSlet
  3. Dejlig blog og flotte foto, men jeg syntes det er synd at billederne bare hoppe til en ny side når man vil se dem større.
    Prøv at gå til dette link og se hvad der er muligt med highslide. http://punamp834.blogspot.com/2009/08/highslide-js.html
    Hilsen Peter fra facebook

    SvarSlet
  4. Tak for komplimenterne! Ku´jo ikke lade være! Og det med billederne har simpelthen drillet sådan. Jeg ville f.eks. gerne have tre på stribe, men det kan jeg ikke få blogspot til. Gode råd modtages med kyshånd.
    Peter - jeg vil afprøve dit llink og din "opskrift". Er ellers en ged til sådan noget.

    SvarSlet
  5. Dejligt indlæg og jeg glæder mig over at have fundet din blog.

    SvarSlet
  6. Godt at høre Madame! DU er meget velkommen her! :))

    SvarSlet
  7. I am really grateful to the holder of this site who has shared
    this wonderful post at at this place.

    my web blog; onlinedatingpromocodes.Com

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!