søndag den 27. september 2015

SENSOMMERENS SIDSTE FARVEL











Åh, septembers klare lys - iblandet morgendis i luften og havens klare farver på vej mod fald. Vidunderligt!




Her til morgen registrerede jeg den første efterårsmorgentåge. Jeg er sikkert sent ude, men da jeg ind i mellem (ufrivilligt) bruger nætterne til at være vågen, er det nyt for mig. Men jeg skal passe Karl, datterbarnet på nu 2½, så jeg er tidligt ude.





Vil nemlig også lige forbi på Kornagervej og hilse på. Mon vi ses der?

6 kommentarer:

  1. Skøn stemning du har indtanget her, det er virkelig nogle dejlige sensommerdage vi netop har nu. God fornøjelse i dag.
    Knus,

    SvarSlet
  2. Det er nogle fantastiske farver vi har i vente, når temperaturen falder.
    God fornøjelse - både med barnebarn og hvad jeg formoder er plantemarked?

    SvarSlet
  3. Hej Marianne.
    Dejlige billeder og skøn stemning.
    Vi er flere i klubben med B-mennesker, og det bliver jo ikke bedre, når der i perioder også er søvnløse nætter. Det kender jeg også godt. Hvorfor er det lige, at man sagtens kan sove når det er blevet morgen? Men jeg bliver nu jaget op alligevel i hverdagene, fordi de store piger skal køres i skole. Bussen passer simpelthen så dårligt. Nogle dage, tager jeg lige en runde i haven når jeg kommer hjem igen, inden morgenmaden, sammen med hunden. På det sidste har jeg også haft en saks med, for der er mange snegle om morgenen nu hvor det er blevet efterår og våde morgener. Det må give bonus på et tidspunkt, for jeg synes godt nok jeg klipper mange..... om aftenen har jeg i reglen helt udsolgt. Det kan mærkes at vi har fået en 3. pige i huset og alt det ekstra arbejde det giver med sådan en lille en.
    Knus Malene

    SvarSlet
  4. Hej Marianne.Ja !!! nu er efteråret jo sat ind.....................men med et vidunderligt vejr.
    Har lige lavet et indlæg fra plantemarkedet i Lyngby......................ærgerligt at vi ikke sås.
    Det kunne da have været hyggeligt at hilse på dig igen.
    Håber du havde nogle dejlige timer med dit lille barnebarn.
    Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
  5. Hvor ser det smukt ud, Marianne. Ja det er på den tid nu, men forhåbentlig kan vi nyde en del solskinsdage stadig.
    Nåede du plantemarkedet? Jeg var en tur omkring og det er jo altid dejligt at ose lidt, selvom det ikke blev til det store indkøb.
    Det med vågne nætter kender jeg uhyggelig godt, men jeg er begyndt at få god hjælp af nogle soveplastre.

    SvarSlet
  6. It would be tempting to look at these Replica Rolex side-by-side.these two watches prove one of the most important principles of collecting vintage Replica Breitling.The case on the Sometimes Replica IWC does something weird, and that’s when you really need to pay attention.Rolex Air King is much more lithe than the sturdy beveled design found on such vintage sport watches as the Submariner and GMT.Sometimes Replica Omega does something weird, and that’s when you really need to pay attention.The appulse on the Replica Hermes Handbag capacity of high-end appearance brands isn’t absolutely clear.But some analysts are admiration a stronger approaching for high-end appearance brands of Replica Prada Handbag architecture affluence watch divisions.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, hvis du har lyst. Det er desværre ikke altid, ejg har kræfter til at svare hver enkelt, men jeg læser og genlæser dem ofte og glædes hver eneste gang!